.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش 7 درصدی سرقت در گیلان

رئیس پلیس گیلان از رشد 7درصدی سرقت در دوازده ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل به دلیل وجود گرانی و تورم خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا،ابراهیم قائد رحمتی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت در پیش بودن عید نوروز 92،اقدامات یکساله پلیس استان گیلان را تشریح کرد.

وی خاطر نشان کرد:در خصوص سرقت های مهم و خشن نظیر سرقت های مسلحانه، خو.ش بختانه با توکل به خدا و تلاش و کوشش دست اندرکاران در بحث امنیت،همراهی و همکاری خوب مردم و تلاش خادمین مردم در نیروی انتظامی با کاهش 100 درصدی این گونه سرقت ها مواجه بوده ایم.

این مسئول درباره بروز سرقت های خرد طی یک ساله گذشته در گیلان،اذعان داشت: متاسفانه به واسطه بعضی از مسائل و پارامترهای تشدید کننده بحث سرقت در ابعاد مختلف فرهنگی،اقتصادی و اجتماعی و غیره،متاسفانه یک افزایش 7 درصدی را در استان گیلان شاهد بودیم.

قائد رحمتی،تصریح کرد: در بحث بروز سرقت های خرد در گیلان در نیمه اول امسال نسبت به سال قبل با کاهش مواجه بودیم و این افزایش متاثر از شش ماهه دوم سال به دلیل وجود وضعیت روند افزایشی غیر متعارف در تورم گرانی است.

وی توفیق بزرگ تر پلیس گیلان در طول یک ساله گذشته را افزایش14 درصدی کشفیات سرقت ذکر کرد و بیان داشت: درمیزان کشف مواد مخدر پلیس استان یک افزایش 18 درصدی و نیز دو درصدی افراد فعال در قاچاق مواد مخدر را در طول این مدت حاصل کرده است.

فرمانده انتظامی گیلان،ابرازکرد:افزایش 29 درصدی کشفیات محصولات فرهنگی،ضد ارزشی و نیز مشروبات الکلی در طول سالی که گذشت از دیگر توفیقات پلیس استان بوده که دلیل افزایش مشروبات الکلی درآمد نامشروع و سست کردن اعتقادات دینی و ترویج فرهنگ غرب بوده است.

قائد رحمتی با اعلام افزایش38 درصدی کشفیات انواع دیش ماهواره، ریسور و متعلقات مربوطه توسط پلیس گیلان در یک ساله گذشته،یاد آور شد: در طول این مدت شاهد افزایش 35 درصدی دستگیری های در بخش ماهواره و متعلقات آن بوده ایم.

وی با ابراز خرسندی از این که حدود 45 درصد از کشفیات ماهواره توسط پلیس گیلان،داوطلبانه و توسط شهروندان صورت گرفته است،متذکر شد: پلیس به افرادی که آنتن های ماهواره آنان مشهود باشد یک اخطار و مهلت قانونی جهت جمع آوری داده می شود و اگر جمع نکردند وارد عمل می شویم.

رئیس پلیس گیلان در ادامه به بیان وضعیت تصادفات در معابر درون و برون شهری گیلان در طول یک ساله گذشته پرداخت و اذعان داشت: در بخش تصادفات فوتی درون شهری شاهد کاهش 37 درصدی را داشتیم،اما در حوزه برون شهری یک افزایش 20 درصدی را شاهد بودیم.

به گفته قائد رحمتی حدود 700 نفر بر اثر بروز تصادفات در گیلان فوت کرده اند، این در حالی هست بالای 60 درصد از این تصادفات توسط خودروها و افراد ساکن این استان رخ داده که اکثریت سوانح در جاده های غیر اصلی صورت پذیرفته است.

وی با تاکید بر این که نیروی انتظامی تمام توان خود را برای افزایش سطح فرهنگ ترافیکی به کار گرفته گذشته است از رسانه ها و دیگر دستگاههای استان درخواست وبژه کرد تابرای کاهش میزان تصادفات یک ورود جدی و مستمر در طول سال داشته باشند تا شاهد خسارات مالی و جانی نباشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمد 29 اسفند 1391
سردار رحمتي براي هر كم كاري دنبال بهانه اي نگرديم هر چند بسيارند پليس هاي فداكار كه از جان خود براي امنيت هموطنان مي گذرند اما بصورت نامحسوس به كلانتري هاي تحت مديريت خود سري بزنيد اينجانب نه بعنوان مجرم يا متهم كه بعنوان شهروند عادي وبراي شكايت هفته قبل به واحد تجسس كلانتري 22 رشت رفتم رفتاري بد با اينجانب شد كه واقعاً از پناه بردن به پليس منصرف شده و..... به حال مالياتهاي كه به بهانه .برقراري امنيت از مردم گرفته مي شود اما ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.